Jouw hybride evenement verdient een goede regie
Een goed virtueel evenement boeit de kijker
Bij de creatieve ontwikkeling van een hybride evenement koppel je verschillende doelgroepen aan elkaar. De sprekers, een moderator, de kijkers. Ook worden technische middelen ingezet om tijdens de uitzending met elkaar te kunnen chatten, een mogelijke challenge te activeren, in contact te zijn met een redactieteam en te reageren op de presentaties. Bij de multimediale aanpak is een professionele webcast regisseur onontbeerlijk. deze professional voert de regie over alle elementen die met elkaar in verbinding staan.
De achtergrond van een regisseur
Hybride evenementen lijken steeds meer op TV uitzendingen voor bedrijven. Professioneel geschoolde regisseurs begrijpen het vak en volgen nauwkeurig een cuelist om de technische crew, licht- geluid en de AV ploeg op het juiste moment te laten schakelen met elkaar.
Werken aan merkbekendheid en identiteit
De webcast, TV uitzending voor bedrijven of een hybride evenement met live publiek in combinatie met kijkers die zich digitaal verbonden hebben dragen bij aan een hogere merkbeleving.