a.s.r. doet het, al 300 jaar
expositie Utrecht

Een expositie als pakkend middel

Verzekeringsbedrijf a.s.r. uit Utrecht bestaat 300 jaar (1720-2020). Al honderden jaren wordt er door heel veel mensen intensief gewerkt aan het verzekeringswezen en een speciale expositie is een pakkend middel om dit verhaal te vertellen. Er zijn eeuwenoude persoonlijke geschiedenissen die hiermee samenhangen. In drie eeuwen tijd is er ook een schat aan reclamecampagnes ontstaan.

Verhalen tot leven wekken

a.s.r uit dankbaarheid aan haar werknemers, klanten en relaties. Buro Nsign creëerde een expositie in het hoofdkantoor om het historisch besef binnen de maatschappij te stimuleren. In het hoofdkantoor van a.s.r. Utrecht kan de bezoeker dwalen langs oude prenten, kalenders, polissen en nog veel meer. Zo worden de verhalen tot leven gewekt over de opkomst van maatschappijen en merken, maar ook over de symboliek achter de campagnes van weleer.

Werken aan merkbekendheid en identiteit?

De expositie is in samenwerking met de a.s.r. conservator en afdeling communicatie door Buro NSign vormgegeven. Wij creëerden het volledig binnen de eigen huisstijl, maar met een eigen touch. Wanneer je deze ervaart, weet je waar je vandaan komt en kun je trots zijn op waar je nu bent. Wil je met jouw bedrijf werken aan merkbekendheid en identiteit? Losse historische componenten verbinden tot een samenhangend geheel? Informeer dan bij ons naar de mogelijkheden.